zijn er chocolate repen met vitaminen en proteinen voor heel snel dik maken?

vitaminen en proteinen in chocolade repen verwerkt voor snel dik maken

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Waarom als een chocolade reep? Waarom niet gewoon zorgen dat je meer boterhammen, aardappelen, pasta en rijst neemt.
Dan kun je ook aankomen, als je al je porties vergroot, dan blijf je verder normaal eten.
Lijkt mij ook een stuk goedkoper dan speciale repen kopen.
Ritsuka
10 jaar geleden
Hoezo moet het een reep zijn? En hoezo voor snel dik worden?
Snelle gewichtsverandering is niet gezond, met snel dik worden kan je ook allemaal striae krijgen. Het beste kun je gewoon je porties langzaam vergroten, zoals ik al zei. Blijf gewoom volgens schijf van vijf eten, maar voeg per week 200 kcal toe aan je dagtotaal.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij kan je, als je snel - maar gezond - aan wilt komen, beter contact opnemen met een dietetist.
Amadea
10 jaar geleden
Hopelijk is vraagstelster niet in handen gevallen van een zogeheten 'feeder'. Want een normale gezonde vrouw zal nooit vragen naar iets om heel snel dik te worden....

Antwoorden (1)

chocola is snoep en dus sowieso slecht voor je. Zitten (bijna) geen vitaminen in, dus je wordt er sowieso dik van. niet goed dus.

Toegevoegd na 51 seconden:
en het is trouwens niet goed om aan te komen door chocola als je te dun bent. vraag dan advies aan je dokter, die kan je veel beter (en bovendien veilig) helpen met aan te komen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
pure chocolade is met mate wel gezond hoor.
en je word er niet 'sowieso dik van', dat is alleen als je energiebalans niet in orde is.
Het gaat om kcal in versus kcal verbrand (simpel gezegd), en daar past best chocolade in hoor.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
sorry maar op de manier dat de vraag is gesteld kreeg ik het idee dat diegene chocola wil eten om dikker te worden omdat hij/zij te mager is, of dik is en nog dikker wil worden (ik val niemand aan hoor!)
Ritsuka
10 jaar geleden
ik wilde alleen aanvullen dat chocolade eten geen garantie is dat je dikker word, extra info bij je antwoord dus.