Hoe zorg je dat je een superkerstdiner op tafel zet zonder drie dagen in de keuken te staan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Koken

Het beste antwoord

gourmetten of wokken in van die kleine wok pannetjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vind ik een leuk en heel uitvoerbaar idee voor dit jaar :-)

Andere antwoorden (6)

Voorstellen dat iedereen een ander gerecht klaarmaakt en dat meeneemt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Catering bellen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
simpele recepten gebruiken, deze kunnen net zo lekker zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kwalitatief goede gerechten (meerdere gangen) kun je in de kersttijd bij Albert Heijn (Excellent), C1000 (a la Maison) en Plus (Appetit) vinden. Daar is echt over nagedacht en met een stijlvolle opmaak van tafel en borden kun je het er met een minimale inspanning echt exclusief laten uitzien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De firma Bofrost heeft net als het ijspaleis, diepvries producten cq. maaltijden maar dan wat luxer. Kijk eens op de site www. bofrost.com bij het onderdeel "oudejaars-producten. Ze hebben dingen als: "sint jacobsschelpen in champagnesaus, antilopesteaks e.d." Alles kant-en-klaar, je kunt het in de vriezer doen en als je het nodig hebt, hoef je het alleen nog maar in de magnetron of oven op te warmen of te braden. Het eten is echt van goede kwaliteit en van Belgische oorsprong. Ze bezorgen gratis en als je klant bent kun je gewoon met je klantenpas betalen. Ze zitten ook in Nederland, maar je moet wel even checken of ze in jouw buurt bezorgen. Ook moet je niet te lang wachten met bestellen, want ze komen op gezette tijden.Je krijgt als klant ook altijd netjes een kaartje wanneer en op welke tijd hij weer langskomt. Dit is meestal om de drie weken.
amc