Lees hier verder :

http://www.filmmuziek.be/soundtracks.cgi?id=1575&lang=nl

Componist: Jeffrey Fayman Yoav Goren

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

'Immediate music' is een Amerikaans bedrijf dat in opdracht van derden muziek laat componeren door werknemers en ingehuurde componisten.
Het bedrijf is gespecialiseerd in muziek voor film- en televisietrailers.
In 2006 heeft het bedrijf onder de labelnaam 'Globus' voor het eerst zelf een album uitgegeven onder de titel Epicon.
Als hoofdcomponist en arrangeur is Jeffrey Fayman verantwoordelijk voor het proces. Behalve producties van bewerkte klassieke muziekthema's worden er vele componisten en musici ingehuurd.

Toegevoegd na 2 uur:
Een ingehuurd model met mooie ogen en een goede 'kop'.
Om een aantrekkelijke cover te maken.
Het kan ook een acteur zijn die in de film of serie speelt waar deze muziek bekend van is.